سرخط خبرها

برگزاری اختتامیه «رویداد روایت» در مشهد | «رسالت نیروی انقلابی روایتِ حقایق است»

  • کد خبر: ۱۸۰۴۵۶
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
برگزاری اختتامیه «رویداد روایت» در مشهد | «رسالت نیروی انقلابی روایتِ حقایق است»
همایش «رویداد روایت»، با شرکت اساتید ملی و استانی و فعالان هنری و رسانه‌ای، پس از ۳ روز، امروز (۳۱ مردادماه)، در مجتمع آیه‌های مشهد به کار خود پایان داد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع)، در گفتگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه «رویداد روایت» با هدف تثبیت روایت‌های واقعی از وقایع و اغتشاشات پارسال برگزار شد، گفت: از رسالت‌های مهم نیرو‌های جریان انقلاب، روایت حقایق است، حقایقی از جمله خباثت آمریکا و مردم‌ستیزی آن، آغشته‌بودن دست کوموله و دموکرات به خون مردم بی‌گناه، طراحی پشت‌صحنه اغتشاشات پارسال، پشتیبانی سرویس‌های جاسوسی از اغتشاشات، فساد سیستمی پهلوی‌ها.

عبدالله امینی‌فر بیان کرد: این رویداد، با تبیین کلان‌روایتِ حماسه مقاومتِ مردم ایران در قالب‌های موشن‌گرافی، بخش‌های ضبطی، بلاگری، پوستر و تولیدات متنی، به تولید و نشر می‌پردازد.

وی افزود: یکی از نکات قابل‌توجه در مورد رویداد‌های مهم کشور نوع روایت آن‌ها در روز‌ها و سال‌های آینده است. اگر ما نتوانیم از اتفاقی که رخ می‌دهد روایتی صحیح ارائه کنیم، دشمن آن را طوری که بخواهد روایت خواهد کرد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: «رویداد روایت»، از ۲۹ تا ۳۱ مردادماه، در کارگاهی ۳روزه با حضور اساتید ملی و استانی و فعالان هنری و رسانه‌ای، میزبان ۲۵۰ نفر از فعالان فضای مجازی خراسان رضوی بود که امروز به کار خود پایان داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->